Blogger Layouts

Followers

Wednesday 15 May 2013

STRESSSSS!!!!!

lame Nye tak update blog niy...da bersarang da blog aku niy ha...hari niy aku nak story sal final exam tok autodesk inventor yang aku tengah amek skunk niy...semalam punye la study giler2 kot...soklan Nye pon same cam soklan yang aku wat sebelom niy...tapi maybe bukan rezeli aku kot...da study tapi tak lulus gak...sediy kot...tapi nak wat cam ne kan...da tak de rezeki aku..seb bek mak n abang memahami aku cam ne...mane tak Nye, aku bukan Nye ade basic pasal inventor niy pon...inventor yang aku amek niy teros professional kot...mane tak Nye...adehhh,penink pale niy nak piker sal inventor niy...lagi 1 je lagi nak lulus...mau Nye tak stress...mak n abang la banyak bagi kata2 semangat...abang cakap anggap jela tak de rezeki...jangan pikir lagi benda yang da lepas niy...pikir pasal exam yang akan datang lak...n try wat yang terbaek...tapi masalah Nye autodesk niy lau tak lulus kena amek lagi sekali n sebagai cagaran RM200 dye akan amek...lau lulus dye akan pulangkan balek tapi lau tak lulus gak paham2 sendiri jela ye...lagi la aku stress bile pikir hal niy...arghhhh!!!! ishhh,cam ne la ley tak lulus lak niy...padahal malam tadi da wat bende yang same kot...tapi nape tak ley lulus gak!! tak pela, next time cube lagi...harap2 xde la kena bayau RM200 tu..lau tak,tak tau la nak cakap pe da..hanya mampu berserah jerk la...sabar atie...cuba lagi k...jangan cepat putus asa...usaha tu kan tangga kejayaan...so, jangan cepat mengalah k!! chayok3!!

No comments:

Post a Comment