Blogger Layouts

Followers

Monday 27 June 2011

lagu buat sahabat...

sahabat....
aku alunkan lagu rindu di kala dirimu sepi
bayu menjadi irama yang penuh berseni
burung-burung juga seakan menari bersama
aku dan kau ketawa sendiri
di alam persahabatan yang manis sekali....

sahabat....
di sini aku coretkan lirik
persahabatan memang begini
pahit di kala hati merasa kecewa
manis jika ikhlas menerima
bukan mudah untuk aku
dan aku tahu kau juga begitu....

aku masih ingat....
sekuntum senyum yang menawan
lahir dari hati yang tulus
menyambut tanganku
mengakui yang kita telah jadi sahabat
dan hatiku terisi dengan kehadiranmu
mewarnai pudar hati
menyerikan taman ukhwah
menghidupkan cahaya
khas untuk sahabatku....

sahabat.....
sepanjang perjalanan ini
kau menjadi temanku
sama-sama kita menuju ke destinasi impian
jika kita penat berlari
kita duduk seketika merenung tingkah manusia
menarik nafas lega
membuang penat didada....

sahabat....
aku dan kau berbeza
kita ada kisah sendiri
hanya kau dan aku yang mengerti
tapi persahabatan ini telah menyatukan kita
tangismu,tangisku bersatu
tawamu dan tawaku menjadi satu....

dan tanpa kita sedari walaupun pahit
akan tetap rasa manisnya jika kita bersama
berjanjilah sahabat....
ikatan ini tidak akan terlerai
walau bayu tidak lagi sudi menjadi irama
walaupun burung penat untuk berlari
dan tiba-tiba pelangi tiada warna berseri
tapi persahabatan kau dan aku
akan kekal untuk abadi....

khas buat kwn2 ku....
dak mgss >> isti,farah,ani,nani,ecah,ain,anor,zura,nisah,dila,diyana,maziah,n sume yg knl diri niy....
dak melltec >> leha,ayu,pika,nut,alang,intan,ain,biela,kema,chubby,nurul,suzi,farihah,sue,bern,fatin,ifah,zahierah,mydin,fika,adam,tarmimi,cedan,alim,syafiq,saufi,epul,remy n spe2 jela...lpe da....hahahah
last but not least dak2 poli >> nana,has,atin,megat,mia,tika,ustazah,diana.ain,uder,dak2 kls,aspa,kila,kak ain,nisa
syg korg sume!!hope our friendship till de end...you're always in my heart n doa'....

No comments:

Post a Comment